Tuesday, December 1, 2009

masalah btul arhhh..

adekah mmg d takdir kn utk aku blaja smpi takat niy je..
mmg xadil..
lembu pnye susu,sapi dapat name..
or..
aku hanye terkene getah nangka??
btul ke?
ntah la..
pk la sendiri..
aku nk idup aman gk cm org laen,tp bgai2 masalah timbul..
aku uat yg t'baek..
tp cm hampeh je..

nk kne buang..
ble pk2 balik,cm rugi glew kn..
byk dah peluh aku tumpah kat cniy..
cm sia2 je kn..
xpe la..
juz wait 4 the lucky..
9/12..cm takot glew ngn tarikh 2..
huh..
sape la yg suke kn..

rase nye ari 2 dah settle sume nye,tp ntah cm ne tetibe je t'bangkit balek bende bangang 2..
geram ade,sedeyh pun ade..
takot..

ke mana kah arah perjalanan ku ini?
ke timur atau ke barat?
ke hollyhood atau ke kaabah?
d mana kah cahaya yg ku cari selama ini?
apakah d hati yg gundah?
atau d akal yg sangsi?

harus kah ku miliki kuku waja?
untuk ku kupas rahsia malam atau lidah yg tajam..
agar dapat m'belah rahsia malam..

salah siapa?
jika keringat ku ini milik kaum munafik yg m'janji kan seribu kebahagiaan..
hingga aku terlena d buai mimpi..

inilah kehidupan d kota metropolitan..

skg aku mmg xtenang..
sape la yg faham situasi hambar aku niy kn..

='((

No comments:

Post a Comment