Sunday, April 25, 2010

kecewa..

ari niy ari yg plg aku tension..
ari niy ari yg plg aku kecewa..
aku xpenah kecewa smpi cm niyh skali..
knp?sbb yg slalu2 2 aku bleyh tahan lg..
tp bile org yg kite sayang sgt2 uat kite kecewa,saket nye..
subahanallah..
xt'kate..
saketttt...................
aduh..

xpe la..
aku nk bawak diri aku jauh sgt2 dari dye..
makin ari luke kat ati aku makin besar..
makin parah..
xt'ubat lg dah..
syg seribu kali syg..
walaupun kami slg m'cintai,tp....................
aku still xfaham..
t'gamak dye kn..
kalau la dye mampu melihat ati sye yg robek niyh. . . . . . . . . . .

mmg dye suke m'dahului sye..
hobi nye menyakiti sye..
dan skg dye epy tgok sye glew..
xcukup ngn peangai yg dye uat sbelum2 niyh..
amat parah..

aku masih syg dye..
tp syg dgn ati yg parah..

terus terang d cniy,maaf mu tidak ku terima..
xksah la ape pun..

ati derita..
jiwa celaru glew..
mmg xde org bleyh d arap kn lg..
biar ku cari jalan ku..
n biar la kau cari jalan kau sendiri..

letih da nshat n m'ngajar..
dgn ikhlaz utk dye yg t'syg..
m'jd insan..
b'ati kn m'sia..
tp.....................................

AKU KECEWA!!!

izin kn aku bawak derita yg kau beri kn ini jauh dari mu..
biar kn la aku rawat sendiri..
saket xterkata..

bisa d sulami rindu..
bisa d sulami kekecewaan..
bukan kepalang nya bisa..
sakit bisa yg tiada penawar..

='(((

-kekecewaan yg berjaya d luah kn hanya la 10%..lg 90% biar la sye smpan sndiri-

No comments:

Post a Comment