Tuesday, January 25, 2011

pandai atau bodoh...

kalaw stakat cembru nk uat gadow,bleyh di kata kan agak BODOH d c2..kalaw aku curang laen la jugak nk gadow2 niyh..hmm..pas2 nk ckp demi kebaikan aku..ntah ape kebaikan yg aku dapat pun aku xtawu la..berkata kata seumpama tidak m'punyai ilmu..hnye tawu nk lupe kn je..ko patot bersyukur sbb aku niyh xmaen kayu 3..ckit punye hal ibarat besar mcm babi gemok..yea,mmg idup aku utk layan ko sorg je..bgus sgt la dapat awek mcm ko..prihatin..caring..asal jeles je terus nk lupe kn..baek punye perangai..aku uat salah besar glew babi..smpi nk lupe kn aku terus..niyh blum maen kayu 3..kalau aku maen kayu3,mesti dye bnuh diri..hmm..bgus2..i like your way,syg kuh..weyh,mmg aku jahat...mmg aku niyh xlayak utk dapat gadis sesempurna kau..ko nk laki yg baek kn..ko p la cari yg laen..aku xmarah la..lupe kn je laki babi mcm aku niyh..aku xpenah ksah la..

No comments:

Post a Comment