Saturday, February 4, 2012

bunga taman larangan,bunga berduri

hati ku hancur mengenang dikau..berkeping keping jd nya..kini air mata jatuh bercucuran tiada lg harapan..tiada seindah waktu dulu..dunia berseri seri..malam bagai siang seterang ati ku penuh harapan pada mu..kini hancur berderai..kepedihan berantai..kuncup di ati ku yg lama t'simpan hancur kini sebelum berkembang..mengapa ini harus terjadi..di tengah kebahagiaan,,ku ingin rasa kn lebeyh lama lg idup bersama dengan mu..nyata bukan nya khayalan..apa yg aku alami..kau jelma dan kini menghilang,kini berdiri d laman nya..teramat getir keadaan ini..nk ku biar kn xsampai rasa di hati..andai ku sambut itu bererti b'dosa nya diri ku ini..aku terpaksa kubur kn,walaupun kasih ku ada..harus aku terima hakikat bia masih memerlu kn mu..aku mgharap 1 yg xmgkin..terbongkar kini yg dlu terkunci..namun semua itu sudah xbererti..silap nya kita saling memendam,sukar meramal perasaan..aku sememang nya ada menyimpan kasih pada mu..cuma zahir xterucap kerana di bayang rasa sangsi..

No comments:

Post a Comment