Friday, July 6, 2012

hellowww....

waaaahh,lega rase nye dapat bukak blog balik..lame da aku xupdate..da 3 bulan koyt..wakakaka...sory la,bukan xnk update,tp ade 1 masalah besar yg melanda diri ku..haha..ayat mcm bangang je..bukan nk uat cter la,tp niy kenyataan..aku pun tension dgn ape yg sdg berlaku..ape???haha..laptop aku jahanam sbenar nye..2 cter die..niy pun pinjam laptop org je..thankz la kat alip adnan yg sudi memberi(pinjam) kn laptop die..nk beli baru xmampu plak..hmm..da la sem niyh pkai duit byk..RM1000.00..bukan makan tp bazir kat final year project..teruk...kurus la aku pas niyh..maklum la uitm mane ade bg duit utk fyp..hmm..nk uat cmne kn..terpakse la terima..xuat t kang xgrad la jawab nye..hahaha..nk arap duit pt,hahaha...celah gigi je..tp Alhamdulillah la jugak kn..at least aku bleyh idup la..bleyh makan..kalau nk compare ngn org kat afganistan,pakistan,hindustan,khazastan 2 sume,diorg lg teruk..hmm..ade yg mati xmakan..syukur la Malaysia aman..uitm aman..hmm..peace Malaysia..wakakaka..lame xsebut natang 2..

niy la rupe laptop aku..wa xtipu brader...

No comments:

Post a Comment