Tuesday, January 21, 2014

bunnn..toink toink..

Assalamualaikum pembuka kata,
sopan dan lembut aku berbicara,
jgn malu sila lah baca,
buat penghibur hati yg lara.

haaa,pantun aku niy..copyright protected..tp hari niy bukan nk cter pasal pantun..aku sendiri xtawu nk cter pasal ape..al maklum la final dah abis..cuti panjang sedepa..xtawu nk buat ape..duduk umah besar kn perut..jaga binatang peliharaan..ari2 kene bagi makan..tp diorg xgemuk jugak..aku gak yg makin ari makin buntal..rezeki Allah nk bg kn..xkn la nk tolak..ape ade aku tibai..asal lapa aku makan..hahha..bulan januari niy ckup la setahun lebih aku bela si ciko niy..comel seyh..dulu die slalu kencing atas aku time kecik2..skg da besar tdo je keje..main pun xnk..lg 1, yg pnting die dah pndai p jamban sendiri kalau nk kencing or berak..hye cikoo..zaly di sini..no noty2 yeah..jgn lari umah k..duduk diam2 dalam sgkar..hehe..

No comments:

Post a Comment