Tuesday, January 12, 2010

aku nk cuti!!!

aku xde uat pape skg..
mkn tdo je kat bilik..
makin gemok la aku skg..
mane xnye..
dulu berat aku 67kg..skg 74kg..
glew xglew ar..
haha..
thankz la kat dye yg soh aku chat slalu..
mkn byk2..
=)

skg aku epy xde org nk kong2 aku..
aku bebas..
tp kne la jge diri gak..
yg berkenaan xyah risau taw!!!

tersedar ku dr lamunan..
mgkin kah gurauan jd kenyataan..
kian jauh berjalan,makin jauh berbeza..
ku bawa pergi parut yg menyiksa jiwa..

seandai nya e2 petanda..
tiada kata isyarat m'jd saksi..
usah lg berduka,usah bersedeyh ati..
ku menyedari tiada rezki d cniy..

ku ucap kan seribu sesalan..
tiap ketika,semakin menyala..

CI lepaskn dendam utk diri ku semalam..
bukan!bukan utk ku!!!

ku hadapi detik kenyataan ini..
kejujuran kini xbererti..
apakah kepalsuan m'jd sanjungan..
janji jd gurauan..

kemesraan kini xlg menjelma..
kebebasan racun yg berbisa..

namun d hati ini,ku lukis senyuman..
duka dalam sepi~~~

slamat bercuti la ek?
=/

No comments:

Post a Comment