Saturday, January 23, 2010

kesalahan?kesilapan?same je..

salah,salah,salah dan salah..
silap,silap,silap dan silap..


bagaimana ia nye terjadi?
haa,e2 yg kte xtawu..
sengaje?xsengaje?
haa,e2 yg sdg kte siasat..

knp m'sia asyik ulang kesilapan?
walaupun sering kali d tego,tetapi kesilapan or kesalahan e2 tetap berulang..
haa,sbb 2 ade nye tazkirah..
so kte kene rajin p masjid..

knp susah sgt nk jwb ape yg seseorg tnye?
knp suke sgt nk sorok2 suare?
knp suke tukar2 topik?

rase nye dgn aku sng je..
xyah sorok pape..
kalu tnye 2,jwb ngn jujo..
jwb ape yg d tanye..jgn jwb yg bukan2..
aku xkan marah la..
dan aku xkn marah bile ati aku senang..

lg 1,aku xsuke bile org 2 uat2 xfaham la,e2 la,ini la..
ish..geram lak ai..

byk lg bende nk 2lis sbena nye..
tp xde mood dah..

chaw!!!

No comments:

Post a Comment