Tuesday, January 24, 2012

jiwa xtenang...

huh..penat nye layan jiwa aku niyh..kejap ok,kejap xok..knp?why?persoalan yg susah utk aku jawab..adakah mendiam kn diri adalah penyelesaian yg terbaik utk aku?adakah menjauh kn diri adalah langkah yg mampu aku hadapi?susah nk d gambar kn..sedeyh,sayu,pilu,resah sume ade dalam ati..tp apa kn daya..sape yg mngerti aku?sapa?mama aku jugak!haha...kpd sesiapa yg ada terasa ati dgn hadir nye entry saye niyh,harap anda memahami jiwa sye yea..saya pening memikir kn awak..sya buntu...adakah kesilapan 2 dtg nye dari saye?ntah..Ya Allah,tunjuk kn la aku jalan yg lurus..beri la aku hidayah Mu..berkati la kehidupan ku ini..amin..bila kekasih,mnyingkap tabir cinta..tiada terbatas dgn kata2..dapat kah aku m'balas dgn air mata tanda syukur menerima setelah sekian lama menghambar idup pd dunia....seribu tahun xkn sama,sesaat bersatu dalam nyata..terang bulan kerana mentari..hadir bayang kerana cahaya..tiada jarak pemisah lg..tiada tabir sempadan budi..aku terima dan jua m'beri seikhlaz ati..seribu tahun dan sejuta langkah..seribu tahun bersinar jua..kita bertemu d penghujung rindu...
='(

No comments:

Post a Comment