Tuesday, January 24, 2012

pkul 5.39AM..

knp dgn pukul niyh?pukul niyh adalah antara pukul yg pelik..nk tawu xknp?sbb,ce korg tgok balik..xpelik ke?knp mesti pukul niyh nk kene pelik kn?antara byk2 pukul,pukul yg pelik adalah pukul 5.39..4.23..7.51..6.17...aku pun xtawu la knp pukul pukul niyh pelik..mungkin sbb pukul pukul niyh mengguna kn digit yg aku sendiri jarang mengguna kn nye..tp stiap pkul m'bawa makna yg berbeza..kerana..contoh nye pukul 5.39AM..menunjuk kn skg dah nk pg..subuh..kalau pukul 4.23PM,menunjuk kn petang..biase nye asar la..haaa,nmpk dak?kn menunjuk kn perbezaan 2..mcm skg niyh dah pukul 6.37 AM..so ianya menunjuk kn yg aku kne uat tggungjawab aku n aku nk tdo dah..mngantuk gaban..dr td nk tdo xbleyh...xtenang..bosan..layan blog je la yg aku mampu..niyh mmg khas aku tulis utk fadli anak harris..dah2,merepek mcm org gila dah aku niyh..hahahaha..morning semua...
=p

No comments:

Post a Comment