Tuesday, October 16, 2012

last paper, ece 351..

pejam celik pejam celik da abeh sem 5..perghhh..pantas ,masa berlalu..mcm lipas kudung..laju je..haaa,ckp pasal lipas kudung niyh,tetibe teringat org menjerit..mcm langsuir..haha..jgn risau lep,aku dah bunuh lipas 2..hahahahha..xyah takot2 lg..hmm..
haha..comel..mati pun nk sopan je..aku bunuh die kat pantri..aku balik bilik nk amek hanger,tetibe die merayap kat kaki aku,sgkut kat bulu kaki,xjumpe jalan kua..aku tgkap die bwak kat pantri..pas 2 aku pijak sampai penyek..niy la ngoman nye..kcian..malang xberbau..hmm..2 la,sape soh kcaw alep,kn dah kene bunuh..hehe..aku minx maaf la kat lipas niy dowh..aku melepas kn tension aku kat die..mgse pembunuhan..
xpe la..at least aku bunuh lipas..xbunuh ORG lg..hmm..nmpk x kapak berdarah2 2?hmm..xtawu la sape yg kene nnt..wakakaka..balik umah nk asah kapak siap2..tggu la ko nnt..hmm..kalau tumpul,xsyok la..uat pembedahan..raye aji dah dekat..xlembu,org pun jd la..hmm..hehehe..dalam diam,aku pendam..dalam pendam,aku dendam,dalam dendam aku .....................
=((


No comments:

Post a Comment