Monday, October 8, 2012

stdy..final incoming....

huh,penat btol sem niy..stdy bagai nk rak..ele 353..perghh,saket dowh..xfaham ape2 lgsg..ese dah spoil..cmner niyh?tension aku..puihhhhhhhhh...ape benda itu foldback limiting current...jaddahh kau aq hafal increase decrease..aq pun x tau....grrrrrrrrrrrr...deyyy x tdo ni tau nk jawab paper ele kul 9pg...lahaanottt arman tdooo..bebual kata nk stay smpi kul 9 konon...sembang kencang...kencenggg la loooo...haha...xpa2 disini aku ada kepilkan sekeping gambar kesungguhan kau sebagai bukti,,hahahahahaha....kencang3..^____^ 

nahhhhhhhhhhh...nak tulis apa lagik tah ni...aduiiiiiiiiiiiiii...along sambunggg.......................................................


aik?????????!!!!!!!!!!!!!aku plak...
ok2..
sementara nk tggu kul 9 niy,terpakse la aku tulis menulis kat cniy..tdo kang takot x bgun plak..takot amek paper sem depan plak..hmm..smbil2 menulis niy sempat la bincang2 ckit..aduyai..pening!!!brengset...ape kan daya..ur,,..dah tersurat..kne terima la...
alamak,aku dah lupa series ngn improved series la..wala wala...weyh!!!!!!!!!!!ijat,kau pulak...


nahhhhhh...aq pulakkkkkkkkkkkk............cisss hensemnya aq kat atas nih... alip???hensem jugak la tp muka kau mcm baru lpas kene TA WAU ALP RONN lah...hahahahaha...
haihhhh risoo la pulak nk menggadap paper ele ni...lepas paper ni memang melompat lah aq along ngn arman...hihihihi...PES DULU PAAAA????
*___*
LALALALALLAAAAA......sambung la longg.....=)


aik?mula2 muke sedeyh..lpas kene toron..skg senyum plak ko kn lip..niy mesti menang besar main pes ngn ijat kn?haha..aku tawu da..mmg aku nk melompat pun jat..jom p mancing pa..ajak anjang..hahaha..
dah2,aku nk smbg menghafal theory..xbaeh stdy lg..dadadada.....




No comments:

Post a Comment