Wednesday, May 26, 2010

knp jd cm niy..

aku tergamam bile bende niyh jd..
aku xtawu nk uat ape dah..
aku jugak yg salah ke?
aku jugak yg ubah segala nye ke?

yana,aku jahat kn?
korg ckp aku yg tetibe melenting..
kalaw xde angin xkn pokok bergoyang yana oi..
aku sgguh xsangke org yg uat salah lgsg xnk ngaku salah..
ok,aku ngaku aku salah..

aku jahat..
aku hine..

tp knp kau sayang sgt kat aku..
atau sekadar d bibir mu..

kau kate kau sayang..
xdengar ckp tp...
kau kate kau sayang..
uat aku kecewe tp..
kau kate kau sayang..
uat aku saket tp..
kau kate kau sayang..
uat aku marah tp..
kau kate kau sayang..
uat aku geram tp..

penah ke aku uat yg bukan2 kat kau..
penah ke aku sentuh tubuh2 kau..
penah ke aku mengasari kau..
penah ke aku xamek berat pasal kau..
penah ke aku pukul kau..

sekadar ckit manje2..

skg sume dah berubah..

aku rindu wajah mu..
cukup kah sekadar renung gambar mu..
aku rindu percakapan mu..
cukup kah sekadar telefon n dgar suara mu..

kini xseperti dulu..
ce kau fikir,sbelum spupu spapat ko masuk campur,idup kte xpenah pun sampai mcm niy..

xpe,mgkin kau suke idup dalam keadaan yg begini..
tp aku..

sampai nk dtg umah pun xbg dah..
apetah lg nk kua..
=(

fikir lg..
spupu spapat ko pandai berkate kate..
tp diorg 2 epy2,bhgie2 ngn awek diorg..
kite musnah n hancur berkecai..
sume sbb diorg..
kte xsalah lgsg..

kau dah besar..
kau fikir sendiri..

mmg batu api byk sgt kat lua 2..
lebeyh2 lg kalaw diorg 2 dengki ngn kte..

nk kau ckp elok2 pun smpi skg xterckap..
bia je la aku maki diorg k..

kalaw ko dah xsuke aku,aku lepas kn ko..

tp aku tetap aku..
org cari pasal ngn aku,aku balas balik..
org xkcaw aku,aku pun xkcaw org..
sng beb..

fuck u all..

No comments:

Post a Comment