Saturday, September 18, 2010

nk balik penang dah...

sedeyh n sayu..d tambah ckit2 dgn pilu..huhu..itu lah yg aku rase..knp?ntah,payah nk d ungkap..hanya ati dan perasaan yg mngerti..mmg dah d takdir kn mcm 2..cuti yg d beri kn hanye la celah2 gigi je..daging rendang yg aku mkn 1st ari raye pun xhancur lg..hmm..ini kn otak yg dah b'tahun tahun lame nye tension..lg la xpulih..masalah2 yg dtg pulak lg la susah nk d gambar kn..dtg xmenentu..dah jd lumrah m'sia yg xhenti henti d uji oleh yg maha esa..

balik kampus..itu lah rutin bg seseorg yg d beri gelaran mahasiswa..terutama yg menuntut ilmu d tempat yg jauh..d tempat org laen..seseorg yg bercita cita tggi..utk berjaya dalam kehidupan yg penuh dgn cabaran..d si2 la mereka blaja utk m'jd seseorg yg d panggil insan..

di sbb kn cuti pun dah abeh,aku terpakse terus kn perjuangan aku d penang..mase2 muda harus d guna kn utk terus hidup bhgie..aku harus mnumpu kn perhatian kpd perkara2 yg pntg..jgn la aku leka dgn bnde2 yg melalai kn..final pun smakin hampir..aku aku berusaha lebeyh keras..jgn pndg pelajaran sbelah mata..so,dgn ini,aku harus terima kenyataan yg cuti raye dah abeh..oleh yg demikian,aku xperlu la b'sedeyh..walaupun kenyataan nye mmg aku sedeyh..pengalaman raye tahun niyh mmg akan aku kenang..terima kasih tebuan tanah..

No comments:

Post a Comment