Sunday, September 5, 2010

yeay2,nk raye dah..

walaupun aku xrase epy tp uat2 epy pun ok la..
=)

ajal maut d tgn Allah..mane tawu jap lg aku mati ke kn..hmm..oleh yg demikian,aku nk amek kesempatan niy nk minx maaf..

seringkali kita menghadapi kesukaran dalam memberi kemaafan, tapi apa yang kita dapat dengan membalas dendam? hanya kesakitan di dalam jiwa yang kita dapat.
oleh itu hendaklah kita menjadi seorang yang gemar memaafkan kesalahan orang lain kerana sifat ini merupakan cerminan bagi akhlak yang mulia serta ianya di tuntut oleh syarak. Jauhilah sifat bermusuh-musuhan dan seringkali bersangka baik sesama kita..

sempena hari raye yg bakal m'jelma niy,saya dengan ati yg tulus serta ikhlas ingin memohon ampun dan maaf dari sekalian rakan taulan di atas kekhilafan serta ket'lanjuran ketika b'bicara, gurau senda yg mnyentap jiwa, air mata yg mngalir tnpa disengaja serta mkan minum yg mgkin t'lepa tnpa kerelaan...kemaafan dr ujung rambut hingga ujung kaki..

Halal kan pngalaman yg dikutip spanjang kite b'sama coz ianya t'amat b'makna utk dilupus kan dari kamus idup insan yg hine mcm saye niyh...

selamat hari raya aidilfitri n salam aidilfitri utk kalian dan seisi keluarga.jemput lah dtg ke rumah buruk aku..

No comments:

Post a Comment