Monday, September 27, 2010

sedeyh hampa n gelisah...

knp aku rase mcm niy?knp aku xmcm org laen..sungguh epy n bhgie..kdg2 aku rase aku bersalah..kdg2 aku rase aku niy terlalu keras..kdg2 aku rase aku niy terlalu lembut..ntah..byk glew bende yg melayang layang dalam otak aku niyh..jiwe kacau..celaru..serabort..ish..aku niy mcm da xde mase depan je..yela,dah tue..nk blaja pun xmasuk..cm ne la nk berjaye..xde mood lgsg..sume jatuh mendadak..xde support,xde sokongan..hmm..nseb baek ade blog niyh..bleyh gak story2 ckit..ari 2 ingat xnk pkai dah..tp ble pk2 balik,sumpah bosan glew..hmm..xpe la..janji aku xtension sgt..sengsare ckit2 xpe la..xkn nk berkire koyt..td pg test ctu..agak memberangsang kn jugak la..bleyh tahan gak cabaran utk nk jwb soalan2 2..hmm..tp alhamdulillah,berkat usaha yg aku usaha kn,berjaya jugak akhir nye..walaupun org kate xelok,tp bg aku 2 kire usaha gak la kn..hmm..dalam kehidupan,mesti la nk kne pndai jugak..nk idup kn..hmm..lepas test bertulis,ade test hafazan plak..nseb baek aku lancar..juz terjemahan je kantoi ckit..haha..tp kire ok la jugak dr ade org 2 surah pendek pn xhafal..tp bg aku its still ok..still have time to improve..work hard my frens yeah..begitu lumrah nya m'sia dalam kehidupan..hidup kite hanya sementara..seteguh mana skali pun pendirian,tp ianya kalaw xlahir dari jiwa,runtuh jugak akhir nya..bile ari or saat epy mnyinar,m'sia lupe sgle nye..ingat!kaca bukan nya permata..kbhgiaan bukan untuk sandaran..jgn la kite mudah terlupe..aku akui mgkin aku rase sedeyh,hampa,gelisah,jiwe kacaw n so on sbb aku sendiri kurang ingat pd yg maha Esa..aku sendiri lalai n lupe..lupe diri..lupe aku la m'sia yg hine..aku perlu mantap kn lg keimanan aku..aku tawu aku pun ckup sempurna..dendam d ati aku niyh bleyh ke terhapus?2 aku xpasti..aku cube nk lepas kn tension n dendam aku,tp kne kat org laen..maaf ku pinta..aku nk cari nur,cahaya keimanan,tp xjumpe..perlu kah aku utk terus berusaha?YES!!!

No comments:

Post a Comment