Thursday, August 25, 2011

untuk mu cyg....


luahan ati kuh...
Pertama kali ku dengar suaramu..Sayunya hatiku merindui dirimu..Walaupun belum kita bersua muka..Namun aku tetap jatuh cinta..Pertama kali ku bertemu denganmu..Hatiku terpaut melihat senyumanmu..Aku mengharap engkau menerimaku..Kerna aku bersedia menyintaimu..Akan ku renang lautan yang berapi..Membuktikan kehebatannya cinta ini..Tetapi jika kau meninggalkan aku..Terhiris hati ini..Terguris jiwa ini..Menangis tak berlagu..Biarpun ombak yang merubah pantai..Kasihku takkan hancur berderai..Biarpun hari berganti hari..Dirimu tetap ku nanti..Sayangku pimpinkan tanganku...Menuju mahligai bahgia..Kita bersama nikmati kisah cinta..Hidup bagaikan di syurga..Oh Kasih..Akan ku renang lautan yang berapi..Membuktikan kehebatannya cinta ini..Tetapi jikala kau meninggalkan aku..Terhiris hati ini..Terguris jiwa ini..Menangis tak berlagu..Biarpun ombak yang merubah pantai..Kasihku takkan hancur berderai..Biarpun hari berganti hari..Dirimu tetap ku nanti..Sayangku pimpinkan tanganku..Menuju mahligai bahgia..Kita bersama nikmati kisah cinta..Hidup bagaikan di syurga..Oh Kasih

No comments:

Post a Comment