Monday, August 29, 2011

yeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaa...





ari niy 29 ramadhan..mungkin ramadham yg terakhir tahun 1432 hijrah niyh..mungkin esok dah raye..ptg kang tgok anak bulan..huhu..skg niyh ramai org balik kampung termasuk la si dye 2..tggal la saya keseorangan..nk uat cm mane,anak2 pun dye bawak skali..hak3...ape pun yg penting,saye nk ucap kn selamat hari raya aidilfitri kepada semua...maaf kn saye zahir n batin andai nya tanpa segan silu saye telah m'buat kesalahan n kesilapan..ari niy agak bz la nmpk nye..3 ari je aku dok umah,dah kurus,,byk glew keje..tp xpe la..stahun skali je raye..walaupun agak bosan,aku akan cube ceria kn suasana...poyo en?hahaha...ari niy nk masak ketupat,rendang n byk lg termasuk makanan kegemaran aku..sambal kacang..nseb baek ketupat dah di anyam smalam..tinggal nk rebus je...rumah pun nk kene basuh lg..time kasih la kat sepupu aku sorg 2 byk tolong aku...thankz weyh..raye mai dtg umah...susah nk dapat raye skali ngn hari kemerdekaan..shopping kompleks pun jd biol..xtawu nk pasang lagu raye ke lagu merdeka..hahaha...yg pening kite jugak pusing2...

No comments:

Post a Comment