Tuesday, August 30, 2011

raya..raya..raya...raya datang lg...rayaaaa..

haha..kalaw tgok tajuk kat atas niyh, mcm budak2 je kn..hmm..anyway,tahun niy same je..bosan gak..asyik kene berleter je ngn bapak aku..asyik nk marah je..dah la xpandai jge family, pas2 nk marah2, nk perli2 org plak..ishhhhhh,geram..nk tdo dah puas..baek aku tulis blog..hmm...xkeruan ak dok kat umah niyh..dah mcm nerake (hyperbola)...dok penang lg bgus..syok ckit...hmm...ingat kn raye niyh dapat la enjoy2, epy2 ngn yg laen2..haram...keluarga sendiri nk mampus dah, keluarga org laen gak yg die penting kn..hmm..aku pening..malas aku nk pk lg..lantak ko la...



kpd my lovely mama,haha..thankz..sedap sambal kacang, juga lodeh n sambal goreng...tp syg 1000 kali sayang..pg td aku nk sarapan, nasi impit basi..lupe nk tos..aduh2..kcian mama...nseb baek aku ade uat ketupat spare part..letih ooo...masak rendang sampai 4 jam..fuh...makin itam la aku...maen depan api je memanjang...ari niyh je aku rase dah perut aku dah kembong glew babi..nk gerak pun susah glew..jd pemalas..ibarat seekor ular kekenyangan...hahaha...melingkar je...tgok traffik pun xsesak...tp ape kene mgene..bukan aku bleyh kua pun..no kenderaan..basikal pun aku dah jual..hahaha...






ce korg tgok rendang niyh..xt'liur ke?haha..saje nk bgge diri ckit..rendang niyh mmg aku yg masak..dr proses yg first,smpi abeh kering...tp mama aku tolong ckit2 la..mama gune resepi nenek kate nye..name rendang niy "rendang tok aku"..hmm..lg sedap dr rendang tok yg famous kat mane ntah..perak koyt..hmm..d sbb kn rendang n sambal kacang niyh la perut aku dah jd buncit glew..mcm belon...huh...aku hampir2 kecundang smalam di sebab kn kesedapan bau rendang tok aku niy..korg byg kn la tgah puase..dok depan rendang..perghhh....

nk cter pasal seseorg...hmm..sedeyh sbenar nye...aku tggu seseorg 2...lame glew...tp ntah la..nk beraye kn..xpe la..aku bia je die epy..xmo la ganggu die..just nk die tawu aku rindu die sgt2..2 je...

kpd adik n kakak aku...thankz sbb tolong aku basuh umah ari 2..hak3..penat gak..byk bhgian umah nk kene basuh..kalaw diorg niyh xde, mati la aku..nseb baek aku berjaya jugak puase penuh tahun niyh..Alhamdulillah..jgn lupe, lpas niy kne puase 6 plak..hmm...

No comments:

Post a Comment