Friday, February 25, 2011

=')

izin kn la aku meluah kn rasa..maaf kn la aku andai kau terasa..bia ku papar kn apa yg t'jd..moga nkau xulangi...bia la aku luah segala..pahit getir yg aku pendam kn..moga t'pk dye,sengsara aku kerana mu..dahulu pernah nkau b'janji kn setia ke akhir hayat..kte merancang bina mahligai atas dasar cinta suci..dari ari ke ari,semakin syg pada mu..apa saja yg kau mahu aku turut kn..kau pinta ku jujur selalu..dan setia bersama mu..walaupun ada kala nya ati ku kau guris...sedang kn aku mnunggu ari yg paling bhgia kau pula merubah kn fikiran..mudah nya kau memutus kn hubungan,sdg kn kau blum tunai kn impian kita..sungguh xku sangka..stelah lama nya m'jalin kn cinta..ari niy kau gembira..mgkin esok kau berduka..aku m'doa kn agar kau bhgia bersama sape2 je yg kau suka..p'cintaan kita xsmpai ke mana..stakat kat bibir je..maaf utk bazir kn air mata dye..tp air mata aku pun jatuh jugak..hancur nya ati ku bisa xterkata..terumbang rasa diri ku..aku masih ingati janji manis dan saat romantis..kau pinta ku supaya setia,tp akhir nya kau yg berubah..ya Allah,tabah kn la ati ku..temu kn ku dgn ketenangan..jiwa aku ni saket..tp ape daya aku insan hina..aku berserah pada mu ya Allah,menentu kn nya..

aku tawu satu ari nnt mesti jd mcm niyh...urmm,xpe..ade org ckp kalaw xde bende2 mcm niyh,sunyi je..xbesh..skg dah ade dah..besh sgt2..suke..

terima kasih ku ucap pada mu..kerana sudi menyayangi diri ku...
aku bersyukur pd tuhan yg Esa..semoga kita dapat rahmat dr Nya..

xsudi memandang xpe pe je..aku faham aku insan hina..aku insan jahat..aku la yg slalu cari gadow..aku la slalu yg maki hamun,caci,hina insan baek mcm kau..maaf taw!!!

akan aku tempuh ari m'datang...

m'sia sperti ku usah kau dekat,kelak menambah saket di dada..
selagi aku bernama m'sia,xlepas dr salah n dosa..

tp dgar apa ku kata kn niy...
jgn la jd org yg jahil yea..
skali kalau org ckp 2,ikut je..
nnt jd bnde yg xelok pulak..
uat la pedoman di hari muka k..

dulu aku kau puja..
dulu aku sang juara..

kini roda telah berputar..

kini aku kau buang..

mana janji manis mu
mencintai ku smpai mati...

ku b'jalan terus tanpa henti..dan dye pun kini telah pergi..ku b'doa d tgah indah dunia..ku b'doa utk dye yg ku rindu kn..memohon utk tetap tggal..dan jgn nkau pergi lg..b'nyanyi la sha nana nana..b'nyanyi la utk dye yg ku rindu kn..

jgn pernah lupa kn aku..jgn hilang kn diri ku..
d mata xpe,tp jgn d hati..

sinar mata mu bagai api mnyambar..
harus kah nkau dan aku sama?
bara restu cinta mu aku t'pandang..
oleh pancaran demi cinta kristal..
kini aku terlontar ke dasar cinta mu..suci..
kini aku mengenal akan kepastian..
agung nya cinta mu hngat m'bakar..
panas m'bara...
jgn padam kn mentari cinta..
jgn padam kn demi cinta kristal..

No comments:

Post a Comment