Sunday, February 27, 2011

mancing xjd,tukar ngn bola..

huh,penat seyh..ari niyh ingat nk p mancing ngn apit..tp tukar agenda..maen bola..futsal..wakaka..aku score agak byk la jugak..save bola pun bleyh tahan gak..waduh2,jari aku injured tp..maklum la bola futsal kalau d rembat padu,sape sggup tepis melain kn aku..yee haa...

agak epy..sbb peluh kua byk glew..masuk2 kete je msg2 bau mcm tungkik..biase la lelaki aktif lg b'gaya kn..baru la d kata kn LELAKI..wakaka..

cian kat eja..die xikut sbb esok die ade test..3 paper..padan muke..peja uat bende glew..ade test pun sggup p maen bola lg..ish3..tua gedik..gelecek bola pun mcm maradona zaman skg..wakakakakaka...

tp aku rase malu gak time maen td..aku d tipu oleh para pemain pihak lwan..iaitu peja,alip n apit..aku kne game mnyebab kn bola menerjah masuk ke gawang jagaan aku..

2 je la koyt..
ngntok dah niyh..

sekian..

No comments:

Post a Comment