Tuesday, February 15, 2011

semalaman yang m'bara..

aku keliru dgn arah perjalanan aku sendiri..aku xnk kn kepalsuan..aku nk kn kenyataan..hanya ilusi..seorg insan yg xmampu melakukan ape2..hanye b'doa..sesngguh nya Allah maha berkuasa..m'sia hanya mampu merancang..Ya Allah,kau tunjuk kn la aku jalan yang sebaik baik nya utk aku lalui..tabah kn la ati aku dalam menempuh dugaan mu ini..andai nya kau takdir kn aku kesunyian,ko beri kn la aku semangat utk terus idup..kau beri kan la aku taufik dan hidayah..sesungguh nya sebaik baik perancang itu adalah Kau,Ya Allah..sudah aku usaha kn segala nya..sudah aku cuba semua nya...mgkin hikmah Mu untuk ku lbih besar..aku trima walaupun Engkau maha mengetahui yg aku sgt2 tersiksa..andai nya die bukan untuk ku,kau bawa la die jauh dr idup ku..
sesungguh nya Engkau maha pengasih dan penyayang...

No comments:

Post a Comment