Saturday, September 3, 2011

ade awek cun dtg raye umah aku..

jam menunjuk kn pukul 11.30 malam..sayup2 kedengaran bunyik burung antu berkicauan..ukk..ukkk..ukkk...dah lewat dah niy..budak2 niy dtg ke x?bisik ati aku sendirian..tibe2 kedengaran bunyi deruan kereta..aku dah agak dah..mesti dak2 niy punye..terkejut aku..aku ingat yg dtg 3 org je..arman,peja ngn chot,rupe nye ade seorg gadis seksi dtg ngn anaqi koyt..yg aku heran 2,pmpuan pun ade jugak...hmm..meriah gak la suasana umah aku..d tambah lg ngn kehadiran family pak long belah mak aku..sesak umah..nk jalan pun xdan..hmm..mak aku masak mee goreng je..maklum la ketupat,rendang n so on dah abeh aku blasah..kat umah aku mane penah lapo..hak3..lepas makan, kami pun beborak la sesame sendiri..sambil makan kuih raye..sampai balang2 skali turun ateh meja..hak3...mmg meriah glew la..chot plak die punye bising xnk 1 dunia plak dgar..hmm..lepas dah makan mee n kuih raye,kte org pun bergambo la..mase nk amek gmbar niy,tetibe muncul seorg gadis cntik n manis pkai anak tudung biru kekelabuan ckit..terkejut aku..itam2 manis gitu..chumel org nye..sampai mama pun gelak ketawe terbahak2..hmm..thankz korg sudi dtg umah aku...trima kasih kepada gadis manis (syawal fitri mohd anis) sbb sudi berlakon jd pmpuan ayu..terserlah keayuan mu itu yea..cube korg perhatikn gmbar2 niyh..hmm..





No comments:

Post a Comment