Thursday, September 15, 2011

riang ria raya non-residen uitmpp

riang ria raye..bapak xbesh title diorg bg kat majlis niyh..nk kate meriah,xde la meriah mane pun..biase2 je..hmm..nk d jd kn cter,mule2 aku dok ngn sorg dak niyh..dak umah akmal (penganjur yg menang 2 la)..sbb die 1st..aku 2nd je..tmpat duduk sbelah aku yg 3rd kosong..tetibe plak ade minah niy dtg duduk..dah la xbg salam,uat muke gedik plak..so aku bia je la..tibe2...jeng2...sesuatu yg xdi sangke,amat kotor skali d situ telah masuk dan memedih kn kedua2 lubang idung aku..perghh,busuk syial minah niyh..xbasuh baju pa?aku hampir termuntah d situ..ilang seketika kegembiraan aku pd masa itu..(ayat xyah baku sgt la)..lepas aku dah settle amek brg ateh pentas aku turun la..p cari makanan plak..malas aku nk beratur..tp nk xnk kene jugak la..lapo dah..malang nye naseb,dekat sejam beratur,diorg bg 5 cucuk je satay sorg..xkenyang..nseb baek ade gak nasi..alhamdulillah la..hahaha..ari niy aku ckit la rase bgge sbb dapat naek pentas..bukan senang lol nk merase naek ateh pentas amek hadiah..huhu..

minx maaf la gmbar xbape nk cntik..cuaca xmengizinkan...






No comments:

Post a Comment