Tuesday, November 30, 2010

bercuti di port dickson...

pada suatu ari yg amat tenang,kami sekeluarga..(pakcik,makcik,sepupu,sepapat,saudara mara belah ayah) telah pergi berkelah d teluk kemang..kami bertolak dari rumah lebeyh kurang kul 5.30 ptg..aku bawak kete myvi milik pakcik aku..sejuk,tp xbeku dok dalam 2..sbenar nye bawak van lg besh,tp aku xd beri tugas 2..xpe2..so kte org sampai teluk kemang pkul 8 mlm..bawak kete pun slow je sbb konvoi beramai-ramai kn..hmm..sampai2 je kami mencekik dulu..aku yg letih n penat lg ngntuk niyh pun mentedarah la smpai xingat dunia..
lepas mentedarah,aku jalan2 sambil menikmati keindahan pantai d waktu mlm..nyaman..kedengaran bunyi deruan ombak yg menghempas pantai..buih2 putih suci d terangi chye bulan..


esok nye,pg2 kte org dah mandi..







 dalam air pun boleh melompat gak..epy sgt niyh...






 time lapo,naek2 je mencekik kuih tart..1 balang abeh..teruk btol..
 supermamatman..
 siap2 nk p bli roti canai..mmg kcaw aku nk mandi je...


budak2 kecik niyh cbuk nk naek banana boat..aku pun mandi la sendirian..aku mandi smpi ptg..belah ptg,budak2 niyh cbuk plak nk mandi kat swimming pool..letih aku dok layan karenah budak2 niyh..ish...
lepas mandi pantai,bleyh plak diorg nk p mandi kat pool 2 lg...penat dowh time niyh..dah la 2 mlm aku xtdo..


mencekik roti canai..penat glew time niyh..maen water polo...

sepupu aku yg glew..

berjemur jap..2 yg smakin itam 2..itam macho..




1 2 3 lompat..


kejayaan d sambut dgn riang..
superimranman..

penat..rehat jap..
water polo..laki mng beb...caya larh!!!
sape dapat kejar aku???hahahahahaha...
bbq time..makan kaki ayam je time niyh...hmm..
my adek..
time niyh call si dye..

No comments:

Post a Comment