Tuesday, November 9, 2010

kebahagiaan adalah milik setiap insan..

"bgun syg,bgun...syygggg....bgunnnn....oooo,xbgun lg ek?oii pukimak!bgun!wey babi!bgun!bohdho(kiran)...bohdho(liepeen)...puit..puit..tuit..tuit..ceyt...ceyt.."..tetibe aku tersedar dr tdo aku..naek mnyampah aku dgar bunyi alarm 2..ari2 nk kcaw aku..nk aje aku baling tepon sape ntah..ish..d sbb kn tgah marah,dgn pantas aku terus nk sejuk kn diri aku balik..dengan lantas aku amek badli(alip) sape ntah pas2 terus p mandi..sampai je kat bilik air,aku rase sejuk sgt..mule2 basuh muke lu..pas2 gosok gigi jap..agak2 dah xmenggigil lg,aku pun terus la p mandi..indah sgguh..besh2..pas mandi terus siap2 kua..perut dah nyanyi niy..agak kuat aku dgar..tp aku sabar lg..hampir t'lupe amek surat kat HEP..Sampai2 je kat HEP,kne sound sbb xpkai kad matrik..haha..aku uat bohdho je..jumpe krani terus amek surat..aku xbce lg..aku kua terus nk p mkn..dah lapo sgt niyh..sampai je kat dalam kete alip..aku dah berpeluh..jalan jauh puit..


sambung esok..

No comments:

Post a Comment