Tuesday, November 30, 2010

cheritha harri inniyh

lepas solat pg td xngntok lgsg..tetibe trase nk p mkn nsi lemak..time nk kua 2 mama  pesan jgn lupe p pasar skali bli brg dapur..so pg2 aku dah kua p sappedek kat kdai mamak..pelik name kdai 2..restoran DG..hak3..mcm klaka je rase..smpai2 je aku terus order..perut pun dah lapo glew time 2..haha..lepas dah tggu dalam 10 minit,nsi lemak panas pun sampai..hmm..suapan yg pertama.."niy ape punye nasi niyh???"dgn nada yg agak marah aku bisik sendirian dalam ati..xsedap lgsg..mnyesal aku makan kat c2..lepas mkn aku terus cbut balik umah..sbelum 2 aku sempat singgah bli surat khabar..mngamuk plak org tua 2 nnt xbli surat khabar..sampai je kat umah,time nk turun moto,slua slack aku t'sangkut kat pedal moto..n betis aku secara automatik nye melecur d sebab kn t'kene ekzos moto yg xde la panas sgt..pedih2..

No comments:

Post a Comment