Sunday, November 14, 2010

.............................................................................

sambungan...

sbaek je masuk kete,aku terkejut sbb ade la sorg girlz niy..amat gedikz..mnyampah aku...aku uat bothdho je la kn..aku terus bukak surat yg baru aku amek kat HEP..alangkah terkejut nye aku mendapati surat 2 surat saman..bertambah peluh yg mngalir d tubuh tuff aku niyh..aircond yg d pasang pd tahap maksimum tidak b'jaye sejuk kn badan aku..panas2..arghhhh...ish..perasaan ku jd hambar..serabot...aku maleh nk pk byk2..aku dah lapo glew time 2..aku pk makan je...ingat kn dah bleyh p makan,tp....arman xsampai lg..lembap..jalan mcm itik pulang ptg..lepas sejam tggu arman,baru kite org p makan nasi kandar..kat mane?tmpat biase la..subaidah..hahaha...lepas2,kite org p karoke...wakaka..tp ari2 aku xde mood nk nyanyi..suare pun xde..batuk2..tp aku try gak la nyanyi lagu saleem..huuuuuu,walaupun xsedap,tp puas ati la.........

t next time sambug lg...

2 comments: