Sunday, November 28, 2010

van,popiah,keje,ujan,rambut....glew...

kul 1.30 aku bgun...huh,mmg glew..aku dah lmbat..agak2 dah mandi kerbau 2,aku pun siap2 la..mkan pun mcm xmakan je..mama masak nasi lemak..agak sedap..lepas makan terus amek kunci moto..dgn moto buruk 2 la aku p keje..dah lambat..tidakkkk aku memecut agak perlahan..masih tenang..5 minit kemudian,aku sampai di rumah makcik aku..sayang skali,aku d beri kn cuti..bile cuti maksud nye xde gaji..ish3..tibe2 ujan lebat..aku d basahi dgn agak kuyup..haha,dah lame x maen ujan..besh..teringat kat nsa..mesti besh kalau die ade..dgn keadaan yg slumber,aku terus kn perjalanan ke kedai gunting rambut..huh,basah..lencun..niat ati nk potong rambut smalam,tp xsempat..aku dah serabot dgn rambot yg dah panjang glew niyh..(xde la panjang mane pun)..huhu.."nk potong cmne dek?"..aku pun jawab "bg tepi pendek tggi..atas layer"..lepas 10 minit aku tertido,aku lihat rambut ku kini bergaya..walaupun ade la ckit cacat..hmm..lepas 2 aku balik..sambil balik 2 aku pun mandi la skali..mandi ujan..amat seronok...tggu je la esok luse..wakakakaka...

No comments:

Post a Comment